Zawartość tej strony wymaga nowszej wersji programu Adobe Flash Player.

Pobierz odtwarzacz Adobe Flash

Przedstawiamy Państwu ofertę naszych usług

1. USŁUGI KSIĘGOWE:  
KSIĘGI HANDLOWE
  • tworzenie Planu kont indywidualnie pod potrzeby firmy.
    Wspólnie uzgadniamy i doradzamy wariant rachunku zysków i strat w zależności od potrzeb informacyjnych i zarządczych firmy.
    Istnieje również możliwość dostosowania planu kont do celów kontrolingowych. Analizując działalność firmy proponujemy jak najlepsze warianty rozwiązań, usprawniające procesy informacyjne i decyzyjne.
  • tworzenie polityki rachunkowości,
  • sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
  • dekretacja dokumentów,
  • uzgadnianie kont rozrachunkowych,
  • zestawienie obrotów i sald,
  • prowadzenie rejestrów zakupu i sprzedaży VAT,
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
  • prowadzenie ewidencji wyposażenia,
  • sporządzanie deklaracji podatkowych,
  • sporządzenie sprawozdania rocznego, a na życzenie klienta sprawozdań kwartalnych, miesięcznych,
  • sporządzanie sprawozdań do Urzędu Statystycznego,
  • reprezentowanie Klienta przed US i ZUS.

 

PODATKOWE KSIĘGI PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW

  • sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
  • księgowanie zdarzeń gospodarczych w PKPiR,
  • prowadzenie rejestru zakupu i sprzedaży VAT,
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
  • prowadzenie ewidencji wyposażenia,
  • sporządzanie deklaracji podatkowych,
  • sporządzenie zeznania rocznego,
  • przygotowywanie bilansów,
  • reprezentowanie Klienta przed US i ZUS.

 

EWIDENCJE PODATKOWE RYCZAŁTU EWIDENCJONOWANEGO
  • sprawdzenie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
  • zapis przychodów w ewidencji sprzedaży,
  • wyliczenie zobowiązania podatkowego,
  • prowadzenie rejestru sprzedaży i zakupów VAT,
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
  • prowadzenie ewidencji wyposażenia,
  • sporządzenie zeznania rocznego,
  • reprezentowanie Klienta przed US i ZUS,
  • archiwizacja dokumentów w siedzibie firmy